آیین تجلیل از دانشجویان مستعد تحصیلی نوورود استان البرز برگزار خواهد شد

0
51

هزار و یک شهر– آیین تجلیل از برگزیدگان رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و مدال‌آوران طلا و نقره المپیادهای دانش‌آموزی سال ۱۳۹۹ با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی شنبه ۲۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز در توضیح گفت: با هدف پاسداشت فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان مستعد تحصیلی نوورود مراسم آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری و المپیادهای علمی دانش‌آموزی روز شنبه ۲۱ اسفند در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

محمد نبیونی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان هرساله از رتبه‌های زیر صد کشوری در گروه های مختلف آزمایشی و مدال آوران طلا و نقره المپیادهای دانش‌آموزی تقدیر می کند، افزود: این دسته از دانشجویان مستعد، به مدت یک سال از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می کنند و در صورت پویایی تحصیلی در سال های آتی نیز می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

وی با اشاره به روند رو به رشد جایگاه استان در کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی دانش‌آموزی بیان داشت: موفقیت دانش‌آموزان البرزی در کنکور سراسری و المپیادهای علمی دانش‌آموزی مرهون همت دانش‌آموزان، همراهی خانواده و تلاش مدیران و معلمان ایشان بوده است.

او در ادامه ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های گسترده بنیاد ملی نخبگان در شناسایی، هدایت و حمایت از آینده‌سازان، نخبگان و سرآمدان جامعه، وجه تمایز برنامه‌های تکریم و تجلیل از برترین‌ها و برگزیدگان را تعمیق بخشیدن و رواج فرهنگ قدردانی از تلاش و کوشش استعدادهای برتر و برگزیدگان در حوزه های مختلف جهت الگوسازی دانست.

نبیونی کسب رتبه‌های عالی و موفقیت در المپیادها و نیز ورود به دانشگاه های درجه یک کشور را  نوید بخش آینده ای درخشان برشمرد و افزود: امیدوارم که در آینده شاهد افتخار آفرینی های بیشتر دانش آموزان و دانشجویان استان البرز باشیم.

او در پایان گفت: روز شنبه ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و مدیران ارشد کشوری و استانی از ۱۷ نفر از رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و ۳ نفر از برگزیدگان مدال‌های طلا و نقره سال ۱۳۹۹ تجلیل و تقدیر خواهد شد.

گفتنی است این برنامه توسط استانداری البرز، بنیاد نخبگان استان البرز، شهرداری کرج، آموزش و پرورش استان البرز و جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار خواهد شد.