بانوی پزشک البرزی تقدیر شد

0
55

هزار و یک شهر- بانوی پزشک فداکار البرزی توسط کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی تجلیل شد .

در حاشیه تجلیل از پزشک البرزی، محمد زارع بنادکوکی؛ رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز، اظهار کرد: تلاش ایثارگرانه و مداوای بیماران مبتلا به کرونا توسط بانوی پزشک فداکار البرزی که خود دچار بیماری و سرم به دست بود با از جان گذشتگی در راستای کمک به بهبودی بیماران کرونایی خالصانه تلاش می کند در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت .

زارع بنادکوکی با بیان اینکه چندین ماه از اعلام رسمی شیوع کووید ۱۹ در کشور می‌گذرد، ویروسی که ایران را مثل سایر کشورهای دنیا متاثر ساخته و بار سنگینی را بر دوش جامعه پزشکی نهاده‌ است اما در این مدت نمایش قهرمانانه پزشکان درنبرد با ویروس کرونا شایسته تقدیر است جمعی از پزشکان به واسطه ابتلا به این بیماری در زیر دستگاه تنفس مصنوعی در شرایط سخت نفس می‌کشند و جمع دیگری از آنها در لباس‌های سخت و طاقت فرسا ساعت‌ها بر بالین بیماران خود برای حفظ جان آنان به حرفه مقدس پزشکی مشغول به کار هستند.

او در ادامه افزود: در جبران این همه ایثار کمترین کاری که مردم ما می توانند داشته باشند رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی است که باید بکار گرفت تا خطر ابتلا و چرخه ویروس را کم کرد .

زارع در پایان گفت: در راستای ارج نهادن به ایثار بانوی پزشک متعهد، با اهدای لوح و هدایا نفیس معنوی تقدیر از سوی کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی از وی تجلیل به عمل آمد.