بوستان محله‌ای خلج‌آباد افتتاح شد

0
52

هزار و یک شهر – فاز نخستِ بوستان خلج آباد عصر دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ در یکی از محلاتِ کم برخوردار شهر کرج افتتاح شد. این طرح که بدون به کارگیری پیمانکار احداث شد حاصل مهندسین و کارگران شریف منطقه ۱۰ است.

مصطفی سعیدی؛ شهردار کرج به اتفاقِ مدیران شهری و عمار ایزدیار؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و هم چنین اصحاب رسانه در بلوار خلج آباد حضور یافتند و روبانِ بوستانی با عنوان «صاحب الزمان عج الله» به متراژ سه هزار مترمربع را بُرش زدند.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و ذیلِ تباصر بودجه ۱۴۰۱، امسال سیاست احداث فضاهای محله ای همچون بوستان، بازار روز، زمین بازی، سرای محلات و سوله های چند منظوره در دستور کار شهرداری این کلانشهر قرار گرفته و از ابتدای سال نیز اقدامات بسیاری در همین راستا انجام شده است.

سید احمد حسینی؛ مدیر منطقه ده شهرداری کرج گفت: پروژه امروز از بهمن ۱۴۰۰ لغایت امروز در دست احداث بوده است.

او افزود: طی چند ماه اخیر چندین طرح پاکداشت محله به محله با هدف رفع مشکلات و نازیبایی ها در نقاطی همچون خلج آباد، کلاک، حصار و… با هدف رضایتمندی شهروندان اجرایی شده است.

حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود از توزیع  آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه طی چند ماه اخیر در راستای ساماندهی و رفع خرابی معابر خبر داد و گفت: تبدیلِ اراضی خُرد آزادسازی شده در خط ۴ حصار به عرصه فضای سبز و ساختِ «پاتوق محله» در اراضی بزرگ تر یکی از اقدامات ماندگاری است که طی همین مدت زمان اندک عملیاتی شده است.

گفتنی است روز چهارشنبه؛ ۱۱ خرداد ماه نیز بوستان باغ خرمالو به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع در محله زینبیه منطقه ۲ به بهره برداری خواهد رسید.