رتبه سوم رویداد شتاب از آنِ دفتر تسهیل‌گری اوقافی‌ها

0
71

دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله‌ی اوقافی‌ها در رویداد شتاب که ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج برگزار شد، حائز رتبه‌ی سوم شد.

در این رویداد که با موضوع مدیریت پسماند برگزار شد، از بین ۴۸ طرح ارسالی به دبیرخانه‌ی اجرایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج، ۱۳ طرح مجوز ورود به مرحله‌ی نهایی و داوری را کسب کرد که از این بین، ۱۰ طرح به صورت حضوری و سه طرح به صورت آنلاین و مجازی ارائه شد.

در پایان به سه نفر از شرکت کنندگان که موفق به ارائه‌ی بهترین طرح‌ها بودند، هدایایی تقدیم شد.

تیم اول با ارائه‌ی دکتر آزاد فلاح با عنوان طرح تولید کیتوسان و نانوکیتوسان حاصل از ضایعات پوست میگو به عنوان محلول القای جوانه‌زنی بذر و افزایش رشد گیاه، تیم دوم با ارائه‌ی دکتر آلیانی با عنوان طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی و تیم سوم با ارائه‌ی مهندس معصموه شیخ‌ها با عنوان طرح پاک اپ حائز رتبه‌های برتر شدند.

از طرح دانش آموزی نونا خاتمی با عنوان ساخت کاغذ ضد آب و آنتی باکتریال با ضایعات گندم هم تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است داوری این رویداد بر عهده‌ی محمد نبیونی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز، سید علی حسینی؛ جانشین رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز، سارا دشتگرد و فریده بزنی؛ از اعضای شورای اسلامی شهر کرج بود.

تیم دفتر تسهیل‌گری اوقافی‌ها نیز شامل بهزاد عراقی؛ دکتری شهرسازی و معاون بهسازی و نوسازی سازمان عمران شهرداری کرج، معصومه شیخ‌ها؛ مدیر دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله‌ی اوقافی‌ها، یاسمن محمدزاده و زهره شریفی؛ کارشناسان شهرسازی دفتر، لعیا یوسفی‌نژاد؛ کارشناس معماری دفتر و علی فراهانی؛ کارشناس نرم‌افرار بود.