رونمایی از پوستر کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین ایمنی آتش نشانی در کرج

0
69

هزار و یک شهر- برای نخستین بار در سطح کشور، پوستر اولین کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی آتش نشانی روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و هیات همراه، مدیرکل حوزه دفتر شهردار و اصحاب رسانه و ارباب جراید در سالن جلسات شهرداری کرج رونمایی شد.

عباس وحیدی؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: اولین کنفرانس ملی تخصصی تکنولوژی های نوین ایمنی آتش نشانی با همکاری مراکز دانشگاهی و اساتید با تجربه و دارای مقالات و تحقیقات و مطالعات در این زمینه پیش بینی شده تا بتوانیم در این مقطع به نتایج مطلوبی دست یابیم.

او گفت: با توجه به گستردگی شهرهایی مانند کرج و توسعه شهرنشینی در آن ها، استفاده از تکنولوژی های نوین در حوزه ایمنی و آتش نشانی می تواند در برخورداری از شهری ایمن تر و کاهش حوادث یاری رسان این دستگاه خدمات رسان باشد.

وحیدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا ادامه داد: به نظر می رسد این کنفرانس به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شود؛ که در این راستا علاقه مندان می توانند مقالات و طرح های مطالعاتی خود را تا پایان تیر ماه به دبیرخانه این کنفرانس در صفحه اصلی پرتال شهرداری کرج به آدرس سایت: karaj.ir و سایت رسمی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به آدرس:fire.karaj.ir ارسال کنند تا بتوانیم این مراسم را در مرداد ماه برگزار کنیم.

فرزانه کیانی دهکردی؛ معاون مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج، نیز گفت: حوزه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی همواره سعی دارد در استفاده از ابزارهای نوینی همچون پژوهش و مطالعات بیش از پیش فعالیت داشته باشد و در راستای هم افزایی هایی که در کارگروه های تخصصی زیرمجموعه خود داشته با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج؛ ارتباط خوبی برقرار کرده است.

او با اشاره به ظرفیت های مناسب و توانمندسازی نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: هم اکنون شاهد رونمایی از متخصان حوزه های مختلف این سازمان هستیم. ما متخصصین HSE متعددی داریم که جا دارد در همین برنامه از مدیرانی که در این زمینه سیاست گذاری کرده اند قدردانی کنیم.

معاون مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج با اشاره به گذر خدمات شهری از عصر صنعتی به دوران فراصنعتی افزود: در عصر فراصنعتی می طبللد که بر حوزه مطالعات و استفاده از ابزارهای نوین تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ استغاده از این ابزارها در عصر فناوری و اطلاعات، بیشترین پاسخگویی را به نیازهای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

کیانی دهکردی افزود امید است بیشترین تعاملات در بین محققین و افراد خلاق و نوآور در سطح کشور که تمایل به فعالیت در این زمینه دارند به وجود آید و راه برای دیگر سازمان های خدمات رسان باز شود تا تغییر رویکردی در حوزه خدمات رسانی با استفاده از تکنولوژی های نوین داشته باشند.

روح الله کیان؛ مدیرکل دفتر حوزه شهردار کرج نیز در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم با ارائه مقالاتی که توسط شرکت های دانش بنیان، افراد حقیقی و یا حتی شهرداری های کل کشور صورت می گیرد به منظور تامین امنیت عموم شهروندان، به دستاوردهای خوبی برسیم.