ظرفیت بالای البرز برای توسعه عتبات مقدسه

0
170

هزار و یک شهر- جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در جلسه ماهانه ستادهای تابعه عتبات عالیات البرز، با تاکید بر اینکه این استان ظرفیت فراوانی در راستای جذب اعتبار برای توسعه عتبات مقدسه دارد گفت: نیاز است که ظرفیت‌های بالای استان البرز به‌ویژه با توجه به تنوع بالای قومیتی، در حوزه توسعه عتبات مقدسه به خوبی تقویت شود.

مجید نامجو با اشاره به اینکه در گذشته حرم‌ها توسط پادشاهان و سلاطین ساخته می‌شد؛ گفت: اولین بار است در تاریخ و همچنین در جمهوری اسلامی، عتبات مقدسه توسط مردم ساخته می‌شود و توسعه‌ها رقم می‌خورد و این افتخار بزرگی برای همه افرادی است که در این امر مهم مشارکت داشتند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید به اینکه استان البرز ظرفیت و پتانسیل فراوانی در راستای جذب اعتبار برای توسعه عتبات مقدسه دارد گفت: کرج به عنوان ایران کوچک معرفی شده است. هم از جهت تنوع قومیتی هم از لحاظ ظرفیت‌های بالایی که نیاز است همه فعال شود.

نامجو در پایان گفت: ضروری است که در جهت اهداف برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات حرکت کنیم و اگر تمام ظرفیت‌های استان مورد استفاده قرار گیرد قطعاً می توانیم اعتبار بیشتری در جهت توسعه عتبات مقدسه داشته باشیم.