مهلت ارسال آثار جشنواره نقاشی «ایمنی و آتش نشانی» تمدید شد

0
65

هزار و یک شهر– رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: مهلت ارسال آثار جشنواره نقاشی ایمنی و آتش نشانی تا پایان بهمن ماه تمدید شده است.

عباس وحیدی با اشاره به استقبال از مسابقه نقاشی «ایمنی و آتش نشانی» در سطح استان البرز، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه مستقر در این سازمان ارسال شده است.

او تاکید کرد: ترغیب تمامی گروه های سنی از ۷ سال تا ۱۸ سال به انجام فعالیت‌های هنری در اوقات فراغت، آموزش غیر مستقیم موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و فعالیت های آتش نشانان در حیطه شهری، سبب تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس در این سه رده سنی می شود و زمینه ارتقا سطح مشارکت اجتماعی دانش آموزان را فراهم می آورد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: این مسابقه بزرگ به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، به منظور آشنا شدن بیشتر جامعه هدف، با فعالیت های مربوط به آتش‌نشانی و سختی کار آتش‌نشانان و همچنین توجه ویژه به نقش آموزش‌های عمومی در راستای کاهش آثار سوء ناشی از وقوع حوادث و سوانح، کمک به ترویج و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در جامعه و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در سه رده سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وحیدی گفت: موضوعات مربوط به این مسابقه با توجه به فراوانی موضوعات ایمنی و فعالیت های حوزه آتش نشانی به صورت آزاد است که علاقه مندان می توانند از همین امروز تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری آثار خود را با توجه به عدم شیوع ویروس کرونا از طریق فضاهای مجازی به آدرس ایمیل Amoozesh@karaj۱۲۵.ir یا به شماره واتساپ ۰۹۳۸۳۶۰۱۲۴۶ و یا  ارسال عکس اثر به پیج اینستاگرامی سازمان به آدرس @karajcity۱۲۵ ارسال کنند.

گفتنی است؛ همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی استان البرز، کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن (ع)، نرسیده به پل ذوب آهن، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، کد پستی ۳۱۵۷۸۱۳۳۶۱ واحد امور ارتباطات و بین الملل یا امور آموزش و تربیت بدنی سازمان ارسال کنند.