انتقاد رئیس شورای شهر کرج از روند جمع‌آوری پسماند

0
40

هزار و یک شهر-رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از اجرای طرح جمع آوری سبدهای زباله که درسال ۹۹ اجرایی شد، گفت: روش جمع آوری پسماندهای شهرکرج نیازمند اصلاح و بهبود است.

علی قاسم‌پور در نطق پیش از دستور هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با تسلیت ایام حزن انگیز آخر ماه سفر و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی عملکردی شهرداری کرج بوده و مردم نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می‌کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بسیار نازیبا و ناپسند است که طرح جمع آوری سبدهای زباله شهر کرج  از سال ۹۹ آغاز و تا شهریور ۱۴۰۱ ادامه داشته اما اگر این طرح خوب بوده و قابل دفاع چرا برای مردم خسارت و هزینه به بار آورده است؟

قاسم‌پور تاکید کرد: ذخیره سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج معضل شده و شهرداری می‌بایست هر چه سریع تر برابر با جلسات هفته اول مهر ماه طرح جدید را بر اساس نقاط، جمعیت و تراکم ارائه و سریع تر تدبیر و برنامه‌ریزی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست؛ نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است که متاسفانه در همین حداقل‌ها دچار مشکل هستیم.

او ادامه داد: پرداختن به ورودی های شهر و حذف نازیبایی ها از مواردی است که با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری باید این موضوع را مدیریت کنیم  چرا که علی رغم دستورات صادره کار خاصی رقم نخورده که باعث تاسف است. باید شهرداری در این زمینه اقدامات فوری انجام دهد.

وی  دربخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد : شهر نباید معطل تصمیمات شورا بماند و باید برای آینده شهر تصمیم لازم، قانونی و قاطع و برابر مقررات را اخذ کنیم.

قاسم‌پور افزود: هر گونه خبر، تحلیل و موضوع از مبادی غیر رسمی مورد تایید شورا نیست مگر اینکه سخنگوی شورا به نمایندگی از شورا این را اعلام کند.