اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود

0
65

هزار و یک شهر- اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۱ تا ۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برپا خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت book.icfi.ir کتاب‌های مورد نظرتان را جست‌وجو کنید با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق پست و درِ منزلِ خود دریافت کنید.

در روزهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، غرفه ناشران از ۶ صبح تا ۹ شب باز است و مسئول غرفه هر نشر باید در غرفه حضور داشته و پاسخگوی سوالات مخاطبان باشد اما مردم به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

طراحی سایت به‌گونه‌ای است که هم‌زمان ظرفیت بازدید یک‌ونیم میلیون نفر را دارد.

تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه مجازی کتاب به نمایش درمی‌آیند با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف دارند. کتاب‌های داخلی نیز با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه می‌شوند.

تمام فرآیند خرید در سایت انجام می‌شود.

هنگام خرید لطف به مشخصات کتاب شامل عنوان، ناشر، سال نشر، قیمت و… دقت کنید چون پس از پرداخت و تکمیل فرآیند خرید، امکان تغییر یا لغو سفارش وجود ندارد.

در این نمایشگاه ارسال کتاب توسط ناشر، چه از طریق پست یا به روش‌های دیگر، برای خریدار رایگان است و خریدار فقط باید مبلغ نهایی خرید کتاب را از طریق سفارش و فاکتور از راه درگاه‌های سامانه نمایشگاه مجازی پرداخت کند.

ممکن است شخصی چند کتاب متفاوت از ناشران مختلف تهیه کند اما امکان تجمیع همه کتاب‌ها برای ارسال هم‌زمان وجود ندارد. یعنی اگر فرد پنج کتاب از پنج ناشر مختلف خرید کرده باشد، این کتاب‌ها در چند نوبت ارسال خواهد شد اما در عین حال مشتری تنها یک سبد خرید دارد و یک پرداخت انجام می‌دهد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بن خرید این نمایشگاه نیز می‌توانید با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید.