بازدید مدیرکل تعاون ،کار البرز از نمایشگاه «رسم تعاون» در تهران

0
65

هزار و یک شهر – به نقل از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز، مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان البرز به همراه علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته تعاون روز جمعه ۱۱ شهریور از نمایشگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نام «رسم تعاون» بازدید کرد.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته تعاون در نمایشگاه رسم تعاون که به همت معاونت تعاون وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی در برج میلاد تهران برگزار شد حضور یافته و از دستاوردهای تعاون گران کشور در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

همچنین عباسی نماینده مردم کرج در مجلس در حاشیه این نمایشگاه نیز درخصوص دستاوردهای بخش تعاون و نیز اهمیت این بخش در اقتصاد کشور و استان سخنانی ایراد کرد و از اقدامات انجام گرفته در این بخش در کشور تقدیر کرد.

این نمایشگاه با رویکرد مردمی برگزار شده است و شامل شش بخش از جمله مشاهیر تعاون، سفیر تعاون، کهکشان تعاون، دیروز، امروز و فردای تعاون و دنیای تعاون است.

همچنین این نمایشگاه با هدف اطلاع و آگاهی عموم مردم از آخرین دستاورد های بخش تعاون کشور و با نمایش جامع و کاملی از ابعاد اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی بخش تعاون هفتم الی سیزدهم شهریور در حال برگزاری است.

شایان ذکر است این برنامه با حضور مسئولین و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز چهره‌های جهادی در جایگاه‌های راهبردی تعاون کشور برگزار شده و تا پایان هفته تعاون برای بازدید عمومی آزاد است.