تسريع در روند واکسیناسیون نیروهای خدماتی، پاکبان ها و رانندگان

0
60

هزار و يك شهر- خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج بر تسریع در تزریق واکسیناسیون نیروهای خدمات شهر، پاکبان ها و راننده‌های عمومی شامل تاکسی ها و اتوبوس‌ها با توجه به روند صعودی ابتلای این اقشار در موج پنجم کرونا تاکید کرد.

فاطمه منعمی گفت: این روزها واکسیناسیون به دغدغه اصلي مردم و موضوع بحث‌ مشترک خانواده‌ها تبدیل شده و تامین‌ نشدن واکسن در زمان از پیش اعلام شده در بین مردم، نگرانی‌هایی را به وجود آورده است که با توجه به تاثیر مثبت واکسن در روند شیوع بیماری بر تسریع در تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در شهرداری تاکید می شود.

رئیس کمیته بانوان، شورای اسلامی شهر کرج رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مهم‌ترین عامل در کنترل شیوع کرونا ذکر کرد و گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم‌چنان باید مورد توجه قرار گیرد و نباید در جامعه عادی‌انگاری شود.

منعمی افزود: تجمعات غیرضروری باید به حداقل برسد و رسانه های جمعی همچون گذشته مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشویق کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تزریق واکسن به کسانی که در ارتباط مستقیم با اقشار مختلف هستند و ماموریت مهمی به آن‌ها محول شده است یک امر بدیهی است. رانندگان تاکسی و اتوبوس ها و پاکبان ها یکی از اقشار زحمت کش جامعه هستند که به شدت در معرض بیماری قرار دارند و مدیریت شهری باید هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون این عزیزان اقدام کند.

منعمی در پايان گفت: از سرپرست محترم شهرداری کرج می‌خواهم تا با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی کرج انجام می‌دهد نسبت به این مهم اقدام عاجل به عمل آورد.