تعطیلی بهشت سکینه(س) کرج در ایام عید فطر

0
46

هزار و يك شهر-رئيس سازمان مديريت آرامستان‌های شهرداری کرج؛ حمیدرضا عسگری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: صبح امروز جلسه ستاد کرونا در استانداری البرز برگزار و در آن موضوعات مختلفی مطرح، بحث و تبادل نظر شد. در این راستا مقرر شدبا توجه به فرا رسیدن عید فطر و تعطیلات پایان هفته و قرارگیری در موج چهارم کرونا، آرامستان بهشت سکینه(س) در این ایام تعطیل شود.

او افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تجمع افراد در آرامستان و کاهش شیوع ویروس کرونا صورت می‌پذیرد.

عسگری گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و قرارگیری در موج چهارم کرونا ترجیح بر این است که شهروندان از راه دور به زیارت اهل قبور بپردازند. در این ایام به خصوص موج چهارم کرونا، همکاران من در آرامستان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند که امید می‌رود شهروندان به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند تا بتوانیم با موفقیت از موج چهارم عبور کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج هم‌چنین اعلام کرد: شهروندان برای آگاهی از اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی آرامستان بهشت سکینه(س)، محدودیت‌ها و…  می‌توانند از طریق مراجعه به سایت  aramestan.karaj.ir، تماس با شماره ۱۵۳۰ یا کد دستوری *۶۶۵۵*۱۵۳۰# در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات صحیح را دریافت کنند.