تیم فوتبال سیمان آبیک مقام نخست مسابقات کارگری استان البرز

0
56

هزار و یک شهر – در یک دوره مسابقات فوتبال کارگری با شرکت ۸ تیم که به صورت دوره ای در دو گروه چهار تیمی از سوی هیئت ورزش کارگری استان البرز برگزار شد تیم فوتبال سیمان آبیک مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسابقات فوتبال کارگری استان البرز که به همت هیئت ورزش کارگری استان و با حمایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی کرج برگزار و دو تیم فوتبال سیمان آبیک به منظومات برق نظرآباد به مرحله فینال راه یافتند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های سیمان آبیک، ملزومات برق نظرآباد، شهرداری کرج، ترا پرس بتن، پالایش غلات زر به ترتیب مقام های اول تا چهارم رتبه تیم اخلاق را به خود اختصاص دادند.

این دوره از مسابقات از شانزدهم مهرماه لغایت سی‌ام مهرماه برگزار شد، در آیین اهداء تندیس و لوح قهرمانی تیم های برتر، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به همراه معاون اجتماعی و سایر مسئولین در مجموعه ورزشی شریعتی کرج حضور یافت.

گفتنی است دیدار نهایی امروز و به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با مراسم، اختتامیه از پیشکسوتان فوتبال استان البرز تقدیر شد و و این مسابقه فوتبال کارگری پس از گذشت هشت سال مجدداً راه اندازی و برگزار شده است.