دختران البرزی در رویداد سلما به میزبانی استان کرمان حضور یافتند

0
70

هزار و یک شهر – مشاور استاندار و سرپرست دفتر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به اجرای طرح سلما «قیام زن باشرف و با استعداد ایرانی» از اعزام دختران جوان فعال رسانه‌ای استان به این رویداد به میزبانی استان کرمان خبر داد.
معصومه آقایی ادامه داد: در این طرح درصدد هستیم در طیف نوجوان و جوان اقداماتی در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه به ویژه دختران و بانوان انجام دهیم با این تفاوت مهم که این بار جامعه هدف مد نظر که از رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال هستند، خودشان سرپنجه کار و کنشگر هستند.
مشاور استاندار البرز با بیان اینکه این طیف خاص، حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی را شامل می‌شود گفت: با انجام این اقدام اثربخش گام مهمی در جهت تقویت حوزه رسانه برداشته شده و یک کنشگری مثبت رقم خواهد خورد.
او ضمن تاکید این طرح بر پرورش استعداهای نوجوانان در سه گام گفت: در این طرح تلاش شده که با محوریت زنان و دختران و مبتنی بر شبکه‌سازی، آموزش‌هایی به دختران و بانوان این رده سنی داده شود تا گام موثری در جهت افزایش سواد رسانه‌ای، تقویت کنشگری نوجوانان و جوانان و بصیرت‌افزایی این قشر برداشته شود.
آقایی در پایان گفت: خانم‌ها مریم هاشمی؛ مدرس سواد رسانه و کنشگر اجتماعی، معصومه جبارزاده؛ مدرس سواد رسانه و نگار اصغری؛ فعال حوزه رسانه به عنوان نمایندگان استان البرز در این رویداد حضور دارند.