رتبه اول جشنواره اندیشه قلم از آنِ سردبیر پایگاه خبری شورای شهر کرج

0
61

هزار و یک شهر– فرزانه سید اسحقی سردبیر پایگاه خبری شورای شهر کرج رتبه اول جشنواره اندیشه قلم کسب کرد.

آیین اختتامیه جشنواره اندیشه قلم با حضور نور محمد فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا عباس زاده رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ‌البرز و تعدادی از مسئولین فرهنگی استان البرز و همچنین برگزیدگان این‌جشنواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

این جشنواره در چهار محور جوانان، فجر انقلاب، کرونا و رسانه در بهمن سال ۱۳۹۹ برگزار شد که از تعداد ۱۲۸ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. آثار ارسال شده به دبیرخانه ۲۹ اثر بازبینی و به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد ۹ اثر در سه محور به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

فرزانه سیداسحقی سردبیر پایگاه خبری شورای شهر کرج در بخش یادداشت و خبر این جشنواره با اثر «کرونا لطفا مبتلامون نکن» رتبه اول را کسب کرد.

گفتنی است در چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان البرز که در سال ۹۹ برگزار شد، فرزانه سیداسحقی از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج در بخش موضوعی این جشنواره در محور توسعه البرز برای اثر “بزرگراه سردار سلیمانی مرهمی برای درمان ترافیک” حائز رتبه برتر جشنواره شد.