مدیرعامل شرکت رنگ‌سازی نیپون تأکید کرد؛ فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، هدف ما در پویش نجات قطره‌ها

0
49

هزار و یک شهر – پسرک از ظهر مدام از ما می‌پرسد برنامه کِی شروع می‌شود. بعد که فیلم‌بردار شرکت رنگ‌سازی نیپون می‌رسد، بچه‌ها می‌دوند سمتِ دیوار و جا می‌گیرند جلوی نقش و نگارها. آقای نقاش رنگ‌ها را تحویل می‌گیرد و شروع می‌کند به تقسیم کردن توی لیوان‌های رنگی. بچه‌ها مشتاق ايستاده‌اند و در عين حال نگران‌اند كه نكند رنگ بهشان نرسد.

پسرک تی‌شرتِ آبی تنش است. اجازه می‌دهد کوچک‌ترها سهم‌شان را بگیرند و بعد می‌آید جلو. یک لیوان رنگِ زرد به او می‌رسد. با جدیت در حالِ رنگ‌آمیزیِ خورشید است.

فضای حیاطِ فرهنگسرای فردوسی شبیهِ یک جشنِ تولدِ کودکانه شده. هیاهوی بچه‌ها که یا لباس‌هایشان رنگی شده یا سر و صورتشان و خنده لحظه‌ای از لبانشان قطع نمی‌شود، دیدنی و دلنشین است.

سام صانعی؛ مدیر عامل شرکت رنگسازی نیپون، اسپانسر سومین رویداد نجات قطره‌‌ها که در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در فرهنگ‌سرای فردوسی برگزار شد، می‌گوید: “شادی و نشاط اجتماعی، گمشده انسان معاصر است و با برگزاری رویدادهای اجتماعی می‌توان طراوت، شادابی و سلامت روحی، روانی و در نهایت اُمید را به مردم بازگرداند.”

او در خصوص پویش نجات قطره‌ها نیز می‌گوید: “شرکت رنگ‌سازی نیپون با توجه به اهمیت ویژه‌ای که برای حمایت از رویدادهای اجتماعی قائل است برای سومین بار اسپانسر هنری این رویداد بود تا با آفرینشِ فضایی شاد همراه با نقاشی دیواری، به فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب کمک کند.”

صانعی برگزاریِ رویدادهای شاد برای کودکان را یکی از مهم‌ترین دلایل متضمن حیات اجتماعی جوامع می‌داند و می‌گوید: “این شرکت با توجه به دغدغه‌ای که در حوزه فرهنگ‌سازی دارد، به عنوان یکی از اعضای اصلیِ تیم پویش نجات قطره‌ها فعالیت می‌کند.”

مدیرعامل شرکت رنگ‌سازی نیپون در پایان ابراز امیدواری می‌کند که استقبال کم‌نظیرِ مردم محلات کرج در سه رویدادِ پیشین، در آینده نیز ادامه یابد و فضایی با نشاط برای کودکان همراه با آموزش‌های شهروندی فراهم شود.

پویش نجات قطره‌ها با همکاری پایگاه خبری هزار و یک شهر و شرکت آب‌ منطقه‌ای البرز با حمایت مالی شرکت رنگ‌سازی نیپون تا به حال یک بار در محله حصارک بالا و دو بار در محله ترک‌آباد همراه با نقاشی دیواری، قصه‌گویی برای کودکان و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف بهینه آب برای مادران، برگزار شده است.