وقتی عمو پورنگ برای بچه‌های کهریزک شادی می‌آفریند

0
63

هزار و یک شهر- چند روز پیش بود که فاطمه احمدی یکی از کودکان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در یک ویدئو، آرزوی دیدن عمو پورنگ را به زبان آورد و با دیدن این ویدئوی سرشار از عشق، امروز با هماهنگی های صورت گرفته، داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) روز نهم بهمن‌ماه در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز حضور پیدا کرد و برای لحظاتی لبخند را بر لبان فرشته های کهریزک نشاند.

فرضیایی گفت: آدمی در هر جایگاهی در زندگی یک مسئولیت اجتماعی دارد. من هم امروز به عنوان کوچک‌ترین فرد جامعه به دعوت دوستان به این مجموعه مردمی آمدم و از بخش کودکان بازدید کردم. خیلی خوشحالم که این مرکز در کرج و محمدشهر احداث شده و در حال خدمت به جامعه است و از کودکان و کسانی که دچار ناتوانی هستند حمایت می‌کند.

او ادامه داد: عشقی که در میان کارکنان کهریزک دیدم لذت‌بخش است و تمام بخش‌ها هم بسیار تمیز و زیبا بودند. این‌جا واقعا خانه دوستی است؛ خانه‌ای پر از عشق و محبت و صفا، با کسانی که عشق را با کارکردشان تعریف می کنند .

در جریان بازدید، عمو پورنگ با اهدای هدیه به کودکان معلول آسایشگاه لبخند را بر لبان فرشتگان کهریزک نشاند.

گفتنی است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۵۰۰ مددجو اعم از کودکان معلول ذهنی و اوتیسم، معلولان ضایعه نخاعی و بیماران ام‌اس و سالمندان در حال زندگی در این مجموعه مردمی هستند.