کاهش شکاف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری

0
45

هزار و یک شهر- علی قاسم پور در ابتدای نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی کرج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل و چهار سال از انقلاب با شکوه اسلامی گذشت و همچنان ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار مردمی است که با اتکای به خداوند متعال توانستند صفحه‌ای زرین با دست باکفایت رهبر معظم انقلاب امام خمینی(ره) بگشایند و پرچم آن به دست صاحب عصر داده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از زحمات و تلاش‌های همکاران عضو شورا، شهردار و مدیران مجموعه شهرداری در جهت بررسی دفترچه عوارض ۱۴۰۲ شهرداری و برگزاری جلسات فشرده کمیسیون تلفیق نهایت سپاس و قدردانی را می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال موفقیت روز افزون و توفیقات الهی را مسالت دارم.

قاسم پور بیان کرد: دفترچه تعرفه عوارض سال آینده شهرداری در قالب عوارض سالیانه بهای خدمات، قیمت منطقه‌بندی و … منطبق برقانون درآمد پایدار امسال برای اولین سال از اجرای این قانون در کمیسیون تلفیق در کنار سایر موارد بررسی شد و با نظر همه اعضای شورای شهر تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد:‌امیدوارم نتیجه این همه وقت گذاشتن و بررسی‌ها در اختیار مردم شریف کلانشهر کرج قرار بگیرد و خروجی آن به نفع مردم باشد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش بر موضوع همسان‌سازی حقوق کارگران و کارمندان مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: از شهردار درخواست می‌شود تا همسان‌سازی و رفاهیأت کارکنان برای همه نیروها انجام شده و به ماه آخر سال موکول نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در این راستا کمیته پرسنل شهرداری و کمیته منابع انسانی شورای شهر اقدام به جلسه مشترکی کنند و نتیجه آنرا جهت اقدام به شهردار و شورای شهر گزارش دهند.