“جشن مهر” برای فرزندان پرسنل شرکت آب منطقه‌ای البرز برگزار شد

0
29

هزار و یک شهر – در راستای اجرای برنامه‌های سلسله رویدادهای خانوادگی و برنامه‌های عملیاتی امور زنان و خانواده، اردوی فرهنگی، تفریحی و آموزشی ویژه فرزندان پرسنل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز، روز جمعه بیستم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

رجحان سزاوار؛ مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در توضیح این برنامه گفت: “این برنامه که برای گروه سنی مخاطبِ دو تا ۱۸ سال و با هدف فرهنگسازی صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار شد شامل برنامه‌های متنوی از جمله آموزش و استعدادیابی فعالیت‌های مختلف، مسابقات ورزشی، بازی‌های گروهی، برنامه کودک، آشنایی با موسیقی‌های اقوام و مسابقاتی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شد”.

او ادامه داد: “در این برنامه‌ی اردوییِ یک روزه که با استقبال بالای فرزندان و خانواده‌ها همراه بود، فرزندان پرسنل در ویژه برنامه‌های مربوط به رده سنی خود شرکت کردند”.

 مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز در امور زنان و خانواده افزود: “دوره استعدادیابی روبیک، لیوان چینی و زبان انگلیسی در این اردو انجام گرفت. ویژه برنامه مخصوص کودکان ۸-۲ سال شامل موسیقی‌های شاد، بازی در قصر بادی و استخر توپ و… برگزار شد. نونهالان و نوجوانان نیز در مسابقه گنج شهر و بازیهای گروهی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و بحث صرفه‌جویی در مصرف آب حضور یافتند.”

از دیگر برنامه‌های این روز می‌توان مسابقه ورزشی دارت برای فرزندان همکاران در چند رده سنی، دوره‌ی آموزشی با موضوع فرزندپروری برای همکاران و همسرانشان و مسابقاتی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین خانواده‌ها و فرزاندانشان را نیز نام بُرد.

موسیقی‌های محلی اقوام نیز در این برنامه حال و هوای خاصی برای مهمانان ایجاد کرد.

سزاوار گفت: “در پایان به کلیه فرزندان عزیز همکاران هدایایی به رسم یادبود همراه با لوح تقدیر اهدا و از نفرات برتر مسابقات با اهدای جوایز تقدیر شد”.

گفتنی است این اردوی یک‌روزه  به همت امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه‌ای البرز و با همکاری شورای فرهنگی شرکت برگزار شد.