مهرماه امسال به همت مرکز خرید ماندگار؛ پویش “مهر ماندگار” برای کودکان محلات محروم برگزار می‌شود

0
31

هزار و يک شهر – شروع سال تحصیلی برای همه دانش‌آموزان، به‌ویژه کودکان محروم، یک رویداد مهم و هیجان‌انگیز است. اما برای بسیاری از این کودکان، این شروع با چالش بزرگی همراه است: نداشتن لوازم تحریر مناسب. این کمبود نه تنها باعث می‌شود تا این کودکان از همسالان خود عقب بمانند، بلکه می‌تواند انگیزه آن‌ها را برای ادامه تحصیل کاهش دهد و در درازمدت بر آینده تحصیلی و شغلی‌شان تاثیر منفی بگذارد.

پویش مهر ماندگار به همت مرکز خرید ماندگار امسال نیز به رسم هر ساله برگزار می‌شود و مردم با اهدای لوازم ‌التحریر به کمک کودکان محروم می‌شتابند.

کمک به کودکان محروم در آغاز سال تحصیلی، یک عمل انسانی و مسئولانه است که می‌تواند آینده این کودکان را تحت تاثیر قرار دهد. با کمک هم، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که همه کودکان، بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده‌هایشان، بتوانند از حق آموزش برخوردار شوند.

آینده این کودکان، آینده ماست. بیایید با هم دست در دست هم دهیم و لبخندی بر لب کودکان محروم بنشانیم. با کمک‌های کوچک خود، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای آن‌ها رقم بزنیم.

اگر تمایل به کمک به کودکان محروم در سال تحصیلی جدید دارید، به مرکز خرید ماندگار واقع در عظیمیه، میدان مهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید مراجعه کنید و هدایای غیر نقدی خود را به مسئولان مربوطه تحویل دهید.