بازدید هیات مدیره اتاق تعاون البرز از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان

0
70

هزار و یک شهر- رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق تعاون استان البرز با حضور در کارخانه نوآوری البرز از نزدیک با روند راه اندازی، اقدامات و فعالیت ها و شرکت های فعال دانش بنیان، فناور و خلاق مستقر در آن آشنا شد.

مهندس مختاری وجود شهرک های صنعتی متعدد در استان و بیش از ۴۵۰۰ واحد فعال صنعتی را یک فرصت بی نظیر دانست و گفت: میتوان با هم افزایی اتاق های صنعت، معدن، تجارت، اتاق تعاون، اتاق اصناف و مساعدت سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی بسیاری از چالش ها، مشکلات و کمبودهای استان را با استفاده از نیروی جوان، دانش بی نظیر نخبگان استان و جوانان خلاق حاضر در کارخانه نوآوری البرز مرتفع کرد.

او هم چنین آمادگی کامل اتاق تعاون را جهت هرگونه همکاری و مشارکت با کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و شرکتهای دانش بنیان مستقر در این کارخانه اعلام کرد و خواستار تعاملات بیشتر و تشکیل کارگروه های مشترک جهت بررسی زمینه های بیشتر شد.

مختاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از حضور بخش خصوصی در این کارخانه گفت: از اینکه شما به عنوان بخش خصوصی راهبری این کارخانه را به عهده دارید بسیار خوشحال هستیم زیرا هرجا دولت به بخش خصوصی اعتماد کرده و البته حمایت های لازم را از آنها داشته، شاهد پیشرفت های عظیمی بوده ایم. امیدوارم در خصوص کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز هم همه دستگاه های دولتی اعم از استانداری، شهرداری و دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده و مشکلات موجود کارخانه را هرچه سریع تر رفع کنند.

او در ادامه گفت که در هر فضا و جلسه ای که نیاز به معرفی، پشتیبانی و حمایت از کارخانه نوآوری البرز باشد، اتاق تعاون با تمام توان آماده همکاری ،حمایت و مساعدت است.