حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی کتاب

0
64

هزار و یک شهر- مدیر امور نمایشگاه‌های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اعلام برنامه‌های این موسسه برای حضور در نمایشگاه‌های مجازی بین‌المللی کتاب در سال جاری اعلام کرد: این موسسه تلاش می‌کند در تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی کتاب شرکت کند.

شیوا وکیل نسلیان در خصوص برنامه‌ها و شرکت در بخش مجازی نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور گفت: ما به حضور فعال در نمایشگاه‌های کتاب خارجی باور داریم و تمام همت و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در صورت امکان در بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب به صورت هدفمند شرکت کنیم.

او در ادامه گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی متاثر از شیوع ویروس کرونا اکثر قریب به اتفاق نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی دقیق و  مشارکت حداکثری آژانس‌های ادبی و ناشران ایرانی در بخش مجازی نمایشگاه‌ها، حضوری فعال داشته باشیم.

وکیل نسلیان افزود: در ماه جاری با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بیست و هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب پکن (۵ تا ۹ مهر ۱۳۹۹) که نمایشگاه هوشمند نامیده شده است،  با مشارکت تعدادی از ناشران و آژانس‌های ادبی شرکت خواهیم کرد. این نمایشگاه با مشارکت کوبا به عنوان کشور میهمان ویژه از هفته آینده آغاز به کار می‌کند. همچنین برنامه‌ریزی و ثبت‌نام در نمایشگاه‌های پیش‌رو از جمله فرانکفورت، اندونزی، سئول، بلگراد و کابل از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است که در خصوص آن در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.