فرهنگسرای فردوسی؛ سفیر پویش نجات قطره‌ها بین محلات البرز

0
24
فرهنگسرای فردوسی پویش نجات قطره ها

ندا قربانی-پویش نجات قطره‌ها برای چندمین بار به درخواست فرهنگسرای فردوسی و به دلیل استقبال کودکان و مادرانِ محله ترک‌آباد کرج در این مرکز برگزار شد و کودکان علاوه بر شرکت در کارگاه مصرف صحیح آب، به نقاشی دیواری پرداختند.

این پویش به همت پایگاه خبری هزار و یک شهر، شرکت رنگ نیپون و شرکت آب منطقه‌ای استان البرز برگزار می‌شود و به دلیل استقبال بالا در برخی محلات استان البرز و درخواستِ اهالی، بیش از یک نوبت در آن محل، مهمانِ مردم است.

نسترن کیوان‌پور؛ بنیان‌گذار و مدیر اجرایی پویش نجات قطره‌ها گفت در خصوص این پویش که روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد گفت: “فرهنگسرای فردوسی، همواره به عنوان یک حامی دلسوز و فعال در حوزه حفاظت از محیط زیست و به ویژه منابع آبی با گروه سنی هدف کودک و نوجوان، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است و از ابتدای اجرای پویش‌های “نجات قطره‌ها”، این فرهنگسرا با باز گذاشتن درهای خود و فراهم کردن فضایی مناسب برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، به عنوان یک شریک همیشگی در کنار ما بوده است”.

او افزود: “برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و مادران در زمینه مصرف صحیح آب، گامی مهم در جهت نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و آگاه‌سازی جامعه به شمار می‌رود و همکاری صمیمانه فرهنگسرای فردوسی در این زمینه، سهم به‌سزایی در موفقیت این پویش‌ها داشته است”.

کیوان‌پور ادامه داد: “با توجه به این همکاری ارزشمند و تعهد فرهنگسرای فردوسی به موضوع حفاظت از منابع آبی، ما تصمیم گرفتیم که این مرکز را به عنوان “سفیر آب” در میان مراکزی که تاکنون با آن‌ها همکاری داشته‌ایم، انتخاب کنیم. امیدواریم که این همکاری مستمر و سازنده، همچنان ادامه یابد و شاهد دستاوردهای بزرگ‌تری در زمینه حفاظت از محیط زیست باشیم.”