شهردار کرج خبر داد؛ ارتقای بودجه ۶ هزار میلیاردی به ۲۰ هزار میلیاردی

0
14

شهردار کرج تاکید کرد: “درباره بودجه افتخار بزرگی نصیب مجموعه شده است به طوری که بودجه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری در سال آینده بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود. این در همه ادوار شهرداری بی نظیر است و یک رکورد ارزشمند به شمار می‌آید”.

مهرداد کیانی در آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، گفت: “سال ۱۴۰۳ سال عمران و آبادانی شهر کرج بوده است و باید اهمیت این موضوع را در همه اقدامات و برنامه‌ها مد نظر داشته باشیم”.  

او به موضوع جذب بودجه‌های عمرانی و پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: “پروژه‌های مهمی داریم که برخی در مناطق واقع شده و توجه ویژه مدیران مناطق را می طلبد از جمله آنها BRT، اتوبوس و تاکسی برقی، بازگشایی بلوار ناصربخت، پل‌های B1 و B0 هستند”.

کیانی احداث ایستگاه شهید سلطانی در حوزه مترو را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد که باید در زمان مناسب به سرانجام برسد.  

شهردار کرج نقطه ضعف بزرگ مجموعه مدیریت شهری کرج را در حوزه جهاد تبیین ارزیابی کرد و گفت: “در این زمینه واقعا ضعیف هستیم. متاسفانه برغم تلاش مسئولان عرصه اطلاع‌رسانی، مردم از اتفاقات بزرگ و مهمی که در شهر رخ می‌دهد مطلع نیستند. از این رو لازم است هر کس به نوبه خود در زمینه اطلاع رسانی به مردم و اجرای جهاد تبیین تلاش کند”.  

توصیه به بی توجهی به شایعات، تلاش برای حفظ آبرو و اعتبار مدیریت شهری با جلوگیری از بروز هر گونه تخلف و خطا در کنار زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا از دیگر بخش‌های صحبت‌های شهردار کرج در این نشست پایانی سال بود که با حضور رئیس و برخی اعضای شورای شهر کرج، معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد.