بیش از هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۲ صادر شد

0
15

هزار و یک شهر– معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: “تا پایان اسفند سال گذشته در مجموع هزار و ۴۲۴ پروانه ساختمانی در کرج صادر شده است”.

عباس سعیدی کیا  اشاره به تعداد پروانه‌های ساختمانی صادره در سال گذشته گفت: “تا پایان اسفند سال گذشته در مجموع هزار و ۴۲۴ پروانه ساختمانی در کرج صادر شده است”.

وی ادامه داد: “میانگین زمانی برای صدور پروانه‌های ساختمانی در مناطق دهگانه حدود ۵۰ روز بوده است و طی مدت مذکور هزار و ۶۵۶ پایانکار کلی و ۲۶ هزارو ۵۹۸ پایانکار واحدی در کرج صادر شده است”.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: “به طور کلی میانگین زمانی صدور پایانکارهای کلی ۵۸ روز و پایانکارهای واحدی نیز حدود چهار روز بوده است”.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت رویه شاهد کاهش مدت زمان صدور پروانه و تسهیل و تسریع  فرایند سیستمی در اغلب خدماتی که توسط معاونت شهرسازی و معماری ارائه می‌شود، هستیم، توضیح داد: “این همکاری درون سازمانی بین سازمان آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، پسماند و … و هم چنین تعامل با نظام مهندسی استان البرز اتفاق افتاده است”.

سعیدی کیا گفت: “معاونت شهرسازی و معماری تلاش دارد تا بتواند با سیستمی کردن فرایندهای ارائه خدمات هرچه سریع‌تر به سمت تحقق شهرداری تمام الکترونیک گام بردارد”.