مدیران فرهنگسرای فردوسی از آموزگاران داوطلب تقدیر کردند

0
73

هزار و یک شهر؛ نیلوفر کیوان‌پور – فرهنگسرای فردوسی کرج، روز چهارشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۲ میزبان آموزگارانی بود که به صورت داوطلبانه طی سال گذشته به آموزش کودکان و مادران محله ترک‌آباد در قالب کلاس‌های متفاوت پرداخته‌اند.

امیر اشتری؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با حضور در فرهنگسرای فردوسی کرج از آموزگارانی که طی سال گذشته به آموزش کودکان و مادران محله ترک‌آباد پرداخته‌اند تقدیر به عمل آورد.

او با بیان اینکه هدف این سازمان اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات مختلف استان البرز است گفت: «فرهنگسرای فردوسی خوشبختانه یکی از پیشتازترین و پیشرو ترین مراکز فرهنگی شهرداری در خصوص آموزش در بطن محلات است.»

اشتری افزود: «تلاش می‌کنیم تا با تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز فرهنگسراهای سطح کرج، گامی موثر در راستای رونق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات و جلب اعتماد و مشارکت شهروندان برداریم و با آموزش کودکان و خانواده‌ها، سهم خود را در راستای فرهنگسازی ادا کنیم.»

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که موضوع فضای سبز، تأمین ویدئو پروژکتور و تجهیزات ورزشی برای فرهنگسرا را پیگیری خواهد کرد.

در این مراسم، نیلوفر خادم حسینی؛ مدیر جوان و خوش‌فکرِ فرهنگسرای فردوسی، آرش نجفیان و ژیلا مداحی؛ تسهیلگران پر تلاش و با سابقه‌ی این مرکز نیز حضور داشتند.

شهناز خلیلی، سهیلا کوچکی، فاطمه مسگرچیان، نازنین اصولی، مهین سلگی، معصومه عزیزخانی، سارا دارابی، طیبه سرخی، مهدیس حیدری، یگانه بابایی، فاطمه امیدوار، مهدی مکتبی و نسترن کیوان‌پور، مربیان و آموزگارانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.