زباله‌های سکوی انتقال خلج‌آباد جمع‌آوری شد

0
76

هزار و یک شهر- زباله‌های دپو شده در ایستگاه خلج‌آباد که به دلیل رها کردنِ کار توسط پیمانکار صدای اهالی و شهروندان را درآورده بود، امروز؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به طور کامل توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج جمع‌آوری شد.

محمد مسیبی؛ رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در گفت‌وگو با خبرنگار هزار و یک شهر گفت: «کرج دو ایستگاه انتقال زباله در حصارک و خلج‌آباد دارد که روزانه حدود ۴۰۰ تُن زباله به هر ایستگاه از هشت منطقه کرج منتقل می‌شود. این در حالی است منطقه سه و منطقه چهار زباله‌های خود را مستقیما به حلقه‌دره می‌فرستند.»

او در پاسخ به این سوال که چرا زباله‌های سکوی انتقال خلج‌آباد حدود دو هفته رها شده و به حلقه‌دره فرستاده نشده بود گفت: «به پیمانکار علی‌رغم تعهد بر اساس قرارداد و به دلیل اختلاف با سازمان، از انجام وظیفه خود سر باز زد و متاسفانه زباله‌ها در این دو هفته به صورت منظم به مرکز دفن انتقال داده نشد و باعث تجمع، دپوی زباله و انتشار بو در آن محل شده بود.»

مسیبی ادامه داد: «با وجود محدودیت تعداد سیمی‌تریلر‌ها جهت انتقال زباله و نخاله به مرکز دفن و حجم بالای زباله‌های تولید شده در روز، امکان انتقال زباله‌های ایستگاه خلج‌آباد در یک نوبت نبود. اما طی دو سه روز گذشته، سازمان، محل را به طور کامل پاک‌سازی، زباله‌ها را جمع‌آوری و به مرکز دفن حلقه‌دره ارسال کرد.»