نخستین جشنواره «آب و رسانه» برای تابستان ۱۴۰۲ فراخوان داد

0
64

هزار و یک شهر–  به‌دنبال نامگذاری روز جهانی آب (۲ فروردین) در سال میلادی جاری تحت عنوان «شتاب در تغییر برای حل بحران آب»، جشنواره آب و رسانه با هدف طرح مسائل و اولویت‌های بخش آب کشور به افکار عمومی، ضرورت سرعت بخشیدن به حل بحران آب و همکاری بیش‌از‌پیش رسانه‌ها با این بخش به همت شرکت منابع آب ایران و شرکت آب و فاضلاب کشور در ۱۰ رشته تابستان سال‌جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره در زمینه تیتر، گزارش خبری، مصاحبه و گفت‌وگوی تفصیلی، یادداشت و سرمقاله، عکس و گزارش تصویری، طنز و کاریکاتور، گزارش ویدئویی و صوتی (رادیو و تلویزیون)، محصولات چندرسانه‌ای (اینفوگرافیک، موشن گرافیک و فتوکلیپ) آثار را به داوری می‌گذارد.

آثار قابل ارائه در جشنواره باید از ۲۷ خرداد تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها یا سایت‌های خبری معتبر کشور منتشر شده و یا از طریق صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی به پخش رسیده باشند.

دریافت آثار جشنواره از طریق وب‌سایت اختصاصی به آدرس https://event.nww.ir خواهد بود، انتخاب اولیه آثار برای ارائه به هیئت داوران تا ۱۵ مهر، داوری و انتخاب آثار برگزیده تا ۳۰ مهرماه و برگزاری اختتامیه جشنواره اوایل آبان ۱۴۰۲ است.