آثاری سرشار از حس و زیبایی از سوی هنرجویانِ کوچک “حس “

0
92

سبز مثل زندگی

هزار و یک شهر – نمایشگاه گروهی داستان‌نویسی هنرجوهای کوچکِ آموزشگاه هنرهای تجسمی حس ، جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل گالری واقع در مهرشهر برگزار شد.

به گفته‌ی ساغر امین خاکی؛ مدیر آموزشگاه، این نمایشگاه بعد از دو سال قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، و صبوریِ هنرجویانِ کوچک اما بسیار با استعدادِ “حس “، سرانجام اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و فرصتی فراهم شد که آثار زیبای این کودکان به مردم نمایش داده شود.

او با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی پذیرش نقاط قوت و ضعف از دوران کودکی گفت: ما در این آموزشگاه سعی داریم کودکان را به شناخت بهتر از ویژگی‌های خود برسانیم تا اگر مسائلی برایشان وجود دارد که مانع رشد استعدادشان می‌شود همچون خجالت، ترس و کمالگرایی و… مرتفع شود. هم‌چنین به بچه‌ها کمک کنیم تا حس خود را در قالب هنر به نمایش بگذارند و از همین سنینِ پایین با خود در صلح و آرامش باشند تا بستر شکوفاییِ استعدادهایشان هرچه بیشتر فراهم شود.

در این نمایشگاه آثاری از یکتا امام یاری، گلشید پورفهیمی، دنیا پورخطایی، تیدا سبزیان، روشا تائبی، نارین عبدلی، گندم قشقایی، باران نسیم واریانی و سیده سپیده سیادتی در قالب نمایش، انیمیشن و داستان‌های صوتی ارائه شد.