آقای شهردار نورچشمی‌ها از جانِ سازمان ساماندهی مشاغل چه می‌خواهند؟

0
90

هزار و یک شهر – عضو هیأت رییسه شورای شهر کرج با انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از شهردار کرج خواست به اتفاقات رخ داده در این سازمان، ورود کند.

علی ذبیحی با اشاره به شرایط نامناسب سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج، گفت: یکی از موضوعاتی که در این سازمان نیازمند بررسی است چراییِ عدم تشکیل جلسه‌های کمیسیونِ بند ۲۰ است.

او با بیان اینکه در سازمان ساماندهی مشاغل شهری عملا موضوعات کاری روی زمین مانده و تمرکز بر روی چیزهای دیگری است، گفت: به جای کار برای مردم، فعلا انتقال برخی نورچشمی‌ها به این سازمان برای مدیران این سازمان در اولویت قرار دارد.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: به قدری آش شور و شرایط در این سازمان تأمل برانگیز شده که برای فردی که در کمیته شایسته‌گزینی دو بار رَد شده پافشاری می‌شود.

ذبیحی گفت: متاسفانه برخی از جایگاه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری مدت‌ها است خالی مانده تا نورچشمی‌ها و نزدیکان این جایگاه‌ها را اشغال کنند.

او گفت: از طرفی مدیران تازه منصوب شده در این سازمان نیز تمایلی به ادامه کار ندارند چرا که همه چیز از کانال نورچشمی‌ها عبور می‌کند!

خزانه‌دار شورای شهر کرج گفت: امیدوارم شهردار محترم به موضوعات رخ داده در این سازمان ورود کرده و پاسخ مناسبی برای اتفاقات رخ داده داشته باشند. اگر قرار بود با تغییر رییس سازمان همچنان شاهد عدم پویایی در این سازمان باشیم و سازمان محل جولان نورچشمی‌ها باشد، تغییرات مدیریتی چرا انجام شد؟