البرز چهار کرسی ملی کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران را از آن خود کرد

0
84

هزار و یک شهر – چهار عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به عنوان عضو هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.

در حاشیه سومین نشست دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، انتخابات تعیین رئیس و اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی این تشکل بخش خصوصی برگزار و بر اساس نتایج اعلامی، چهار کرسی هیات رئیسه این کمیسیون‌ها از آن اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز شد.

بر اساس نتایج انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران، محسن امینی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع غذایی، علی‌اصغر صادقی عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی، شاهین ظهوری عضو هیات رئیسه کمیسیون کسب‌‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان و مرتضی کوهنورد عضو هیات رئیسه کمیسیون مدیریت واردات شدند.

با توجه به حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی خوشنام و از تولیدکنندگان، صنعتگران و صادرکنندگان مطرح استان در چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز، وجود ظرفیت‎های بالقوه استان در حوزه تامین مواد‌اولیه، امر صادرات و همچنین قدرتمند بودن این منطقه به دلیل تمرکز شرکت‌های تولیدی در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی در قالب تدوین یک استراژی مدون رویکرد ویژه‌ای اتخاذ شد تا بر اساس آن اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در کمیسیون‌های تخصصی مرتبط به این موضوعات در اتاق بازرگانی ایران حضور یابند.

از دیگر اهداف برنامه‌ریزی شده بدین منظور حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و پیگیری مباحث مرتبط به مدیریت انرژی در واحدهای صنعتی استان است که باید در سطح ملی مطرح و رسیدگی شود.

کسب کرسی هیات رئیسه کمیسیون‌های اتاق بازرگانی ایران توسط چهار عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز به یقین نوید‌بخش رخدادهای سازنده به منظور کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی استان و طرح مسائل و پیگیری مطالبات آنها در نشست‌های ملی و استفاده از نقطه نظرات مشورتی بخش خصوصی البرز در تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی خواهد بود.