حضور رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در پویش نجات قطره‌ها

0
115
رئیس شورای شهر فردیس یعقوبی

هزار و یک شهر – پویش نجات قطره‌ها با حضور رئیس شورای شهر فردیس به عنوان مهمان ویژه، روز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در مدرسه بهار آزادی شهر فردیس برگزار شد.

پویش نجات قطره‌ها که با فرهنگسازی صرفه‌جویی در مصرف آب در قالب نقاشی دیواری از سال ۱۴۰۱ تاکنون در حال برگزاری در مدارس، محلات، مهدهای کودک و فرهنگسراهای استان البرز است، به دلیل استقبال گسترده به شهر فردیس رسیده است و با همکاری شهرداری فردیس در حال برگزاری در سطح مدارس است.

روز ۱۳ اسفندماه نیز که روز ملی آب نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای برگزاری این رویداد با هدف فرهنگساری مصرف بهینه آب بود.

سید حمید یعقوبی؛ رئیس شورای شهر فردیس در راستای حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری با محوریت آموزش شهروندی در مدرسه بهار آزادی حاضر شد و همراه با دانش‎آموزان به نقاشی دیواری پرداخت.

دانش‌آموزان مدرسه بهار آزادی کاردستی‌های مرتبط با موضوع آب تهیه کرده و با لباس‌های محلی قومیت‌های مختلف به استقبال مهمانان آمدند. ‌کودکان پس از شرکت در کارگاه آموزش شهروندی و دریافت جوایز، به نقاشی دیواری پرداختند.

پویش نجات قطره‌‌ها به همت پایگاه خبری هزار و یک شهر، شرکت رنگسازی نیپون و شرکت آب منطقه‌ای البرز به عنوان اعضای کلیدی با هدف فرهنگساری مصرف آب در قالب ایجاد فضای شاد و صمیمانه همراه با رنگ و نقاشی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری کاوک‌نيوز و صفحه اينستاگرامي كرج اينستا نيز تولید محتوای رویداد را بر عهده دارند.