امام جمعه کرج نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» دریافت کرد

0
50

هزار و یک شهر- نماینده ولی فقیه در استان البرز، نشان کلی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را از آن خود کرد، در این میان استاندار البرز، شهردار کرج، خانه مطبوعات و … این موضوع را تبریک گفتند.

آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام کرج طی همایشی با حضور مقامات ملی، نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ همزمان با سالگرد کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ مراسم ویژه اهدای نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق کهنمویی، علی بهادری جهرمی؛ سخنگو و دبیر هیأت دولت و دیگر مسؤولان ملی، در مجموعه فرهنگی ورزشی تهران برگزار شد.

پیام تبریک خانه مطبوعات استان البرز نیز به حضرت آیت الله حسینی همدانی در پی کسب نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به شرح زیر است:

“حضرت آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی
نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه انقلابی کرج

ایستادگی بر حق و مبارزه با طاغوت، تبلور تربیت و پرورش در مکتب فاطمی است که همواره حضرتعالی بر این مهم تاکید نموده‌اید.

ایرانی قوی و مستحکم از برکات انقلاب اسلامی بوده که بنیانگذار فقید انقلاب همواره پرچم مبارزه با استکبار را به دست داشت که این پرچم به دستان رهبر معظم انقلاب رسید و همچنان برافراشته است.

خطبه‌های ارزشمند حضرتعالی در بیان حقایق سیاست‌های غرب بر علیه ملت شریف ایران و تخریب‌های ناجوانمردانه رسانه‌های معاند نظام و جیره‌خواران غرب بیانگر حضور گرامی‌تان در خط مقدم جنگ نرم در برابر دشمنان انقلاب است و اثرگذاری فعالیت‌های شما را فرا منطقه‌ای نموده است.

لذا کسب نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی را به حضرتعالی و مردم شریف و شهید پرور استان البرز تبریک عرض نموده و آرزومندیم که همواره در صحت و سلامت پیروز و سربلند باشید و استان البرز به حضور سرمایه‌ای گرانقدر از جنس انقلاب اسلامی افتخار می‌کند.”