آخرین پویش دهه فجر نجات قطره‌ها در مدرسه شهدای غواص برگزار شد

0
90

نیلوفر کیوان‌پور – دوازدهمین و آخرین پویش نجات قطره‌ها به بهانه دهه فجر در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در مدرسه شهدای غواص واقع در محله حصارک بالا برگزار شد.

مدرسه شهدای غواص که پیش از این نیز میزبان برگزاری پویش نجات قطره‌ها بود، این بار هم با حضور دانش‌آموزان مقطع ششم به نقاشی دیواری با هدف فرهنگسازی صرفه‌جویی در مصرف آب پیوست.

سام صانعی؛ مدیر عامل شرکت رنگسازی نیپون می‌گوید: “شادی و نشاط اجتماعی، گمشده انسان معاصر است و با برگزاری رویدادهای اجتماعی می‌توان طراوت، شادابی و سلامت روحی، روانی و در نهایت اُمید را به مردم بازگرداند.”

صانعی برگزاریِ رویدادهای شاد برای کودکان را یکی از مهم‌ترین دلایل متضمن حیات اجتماعی جوامع می‌داند و می‌گوید: “این شرکت با توجه به دغدغه‌ای که در حوزه فرهنگ‌سازی دارد، به عنوان یکی از اعضای اصلیِ تیم پویش نجات قطره‌ها با حمایت مالی در زمینه‌های مختلف علاوه بر تأمین رنگ فعالیت می‌کند.”

مدیرعامل شرکت رنگ‌سازی نیپون در پایان ابراز امیدواری می‌کند که استقبال کم‌نظیرِ مردم محلات کرج در رویدادهای پیشین، در آینده نیز ادامه یابد و فضایی با نشاط برای کودکان همراه با آموزش‌های شهروندی فراهم شود.

پویش نجات قطره‌ها با همکاری پایگاه خبری هزار و یک شهر و شرکت آب‌ منطقه‌ای البرز و شرکت رنگ‌سازی نیپون همراه با نقاشی دیواری، قصه‌گویی برای کودکان و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف بهینه آب برای مادران برگزار می‌شود.

گفتنی است در برگزاری پویش‌های ۱۲ گانه دهه فجر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج نیز مشارکت داشته است. هم‌چنین تولید محتوای این ۱۲ پویش بر عهده پایگاه خبری کاوک نیوز و صفحه اینستاگرامی کرج‌اینستا بوده است.