مجمع عمومی انجمن سینمای مستند و تجربی البرز برگزار شد

0
63

هزار و یک شهر- مجمع عمومی انجمن سینمای مستند و تجربی استان البرز روز یکشنبه مورخه نهم خرداد ماه هزار و چهارصد با حضور پر شور اعضا و همچنین با حضور هنرمندان برجسته کشور و استان و با حضور نماینده و رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در سینما ساویز گوهردشت با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری معمول ایام کرونا برگزار شد.

ابتدای نشست، هیات موسس این انجمن آقایان مصطفی عبادی، اسماعیل کریمایی و مسعود شکریان به بیان دستاوردهای ده ساله این انجمن پرداختند و با قرائت اساس نامه و اهداف پیش رو این انجمن برای اعضا پرداختند.

در ادامه با نظارت نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، انتخابات تعیین هیات مدیره جدید انجمن با شرکت تمام واجدین شرایط برگزار شد و پس از شمارش آرا توسط هیات نظارت انتخابات از میان داوطلبان، شیما هوشمند، مصطفی عبادی، سید امیر هاشمی طباطبایی، اسماعیل کریمایی و مسعود شکریان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مریم سلامت‎‎‎‎‌پور و عباس فرطوسی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انجمن سینمای مستند و تجربی استان البرز برای مدت چهار سال آینده انتخاب شدند.

در ضمن همزمان با انتخابات هیات مدیره، انتخابات بازرس انجمن نیز برگزار شد که علیرضا کیوانی از میان کاندیداهای دیگر بیشترین آرای حاضران را به خود اختصاص داد و به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

رئیس اداره سینمایی در جمع اعضای انجمن ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‎‌دریغ در امور هنری استان توسط مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ ناصر مقدم و معاون هنری، سینمایی اداره کل؛ دکتر محمود دهقان هراتی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل استان البرز خانه دوم هنرمندان است و در راستای حمایت و پشتیبانی از هنرمندان گام بر می‎دارد و هنرمندان نیز باید همیشه در جهت هر چه نزدیک‎‌تر شدن به این اداره کل گام بردارند تا با همیاری و کمک‌های یکدیگر گام‌های مهم و اساسی را برداریم.

او در پایان گفت: اداره سینمایی از زمان ورود من به بررسی رزومه‌های کاری اشخاص و انجمن‌ها پرداخته و به صورت دوره‌ای از این عزیزان دعوت به همکاری شده تا در بخش‌های مختلف حضور به هم رسانند. از این بین می‌توان به انجمن سینمای مستند و تجربی اشاره کرد که با توجه به رزومه قابل توجه این انجمن از حضور تاثیرگزارش در برگزاری جشنواره و سایر برنامه‌ها استفاده شده است.

در این مجمع مهمانانی نیز حضور داشتند که می توان به دکتر رحیم خستو؛ رئیس کمیسون هنر و ارتباطات و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کلانشهر کرج و مدیرعامل باشگاه هنرمندان استان البرز؛ صابر روشن اشاره کرد.