نشست بررسی اصلاحیه دیوان عدالت اداری برگزار شد

0
64


هزار و یک شهر– نشست بررسی اصلاحیه دیوان عدالت اداری با حضور مدیرکل حقوقی و امور پیمان‌ها و روسای ادارات حقوقی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری با هدف بررسی قانون جدید دیوان عدالت اداری برگزار شد.

 در این نشست قانون دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۰ و الحاقات جدید آن در سال ۱۴۰۲ خصوصا تبصره ۴ ماده ۱۶ این قانون به صورت دقیق مورد بحث قرار گرفت.   

مهدی عطاالهی در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای کامل قانون و الحاقات جدید آن مسئولیت ادارات حقوقی شهرداری را علاوه  بر ابلاغ قانون، نظارت و پیگیری مستمر برای اجرای کامل و درست قانون دانست و گفت: همکاران حقوقی ما در تمامی مناطق شهرداری کرج و سازمان‌ها علاوه بر این که باید تمامی موارد مطرح شده در این قانون دیوان و الحاقات آن را ابلاغ کنند باید نسبت به پیگیری اجرایی شدن آن نیز کوشا باشند.  

وی افزود: در این زمینه باید جلسات توجیهی در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری کرج به منظور اجرای صحیح قانون برگزار شود.

مدیرکل حقوقی و امور پیمان‌های شهرداری کرج تاکید کرد: یک نکته مهم نحوه برخورد خوب با ارباب رجوع در مجموعه ادارت حقوقی ماست و باید تلاش شود تمام خواسته‌های مردم و ارباب رجوع در چارچوب قانون اجرا شود.

وی ادامه داد: حتی اگر خواسته‌های ارباب رجوع در چارچوب قانون نمی‌گنجید و قابلیت اجرایی نداشت با لسان و زبان و برخورد خوب باید این موضوع به ارباب رجوع انتقال یابد تا با نارضایتی شهروندان مواجه نشویم.