استمرار در برگزاریِ رویداد؛ کلیدِ فرهنگسازی مصرف بهینه آب

0
60

هزار و یک شهر – نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آبفای ایران روز دوشنبه؛ دوم‌ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت آب منطقه‌ای استان البرز نیز میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای البرز می‌گوید: “نمايشگاه بين المللی صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاری کشور در اين حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمينه صنعت آب و فاضلاب برگزار می‌شود”.

داود نجفیان افزود: “این نمایشگاه بستری مناسب و فرصتی مطلوب جهت ارائه دستاوردها و محصولات مختلف شرکت‌های فعال در حوزه آب و فاضلاب است”.

او با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌‌ای البرز در حوزه فرهنگساری مصرف بهینه آب پروژه‌های مختلفی از جمله داناب را در دست اجرا دارد، گفت: “سعی داریم با هدف قرار دادن جمعیت دانش‌آموزان، علاوه بر فرهنگسازی، نوآوری و خلاقیت آنان را نیز تقویت کنیم”.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز با اشاره به پویش نجات قطره‌ها نیز گفت: “خوشبختانه این نهاد از جمعیت خردسال و نوجوانِ سطح محلات استان البرز نیز غافل نشده است و با ایجاد رویدادی شاد در قالب نقاشی دیواری همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط کارشناسان آب منطقه‌ای، به فرهنگسازی در خصوص مصرف بهینه آب پرداخته است.”

نجفیان با بیان اینکه تاکنون ۳۷ پویش در ۳۷ محله شامل مدارس، فرهنگسراها، بوستان‌ها، مهدهای کودک و مراکز خرید به همت شرکت آب منطقه‌ای البرز و با همکاری پایگاه خبری هزار و یک شهر برگزار شده است گفت: “استمرار در برگزاری این رویداد سبب شده، درخواست‌های زیادی از اهالی محلات استان البرز داشته باشیم و در آخرین پویش نیز مهمانِ موسسه فرهنگی و اجتماعی مختص کودکان کار نیز بودیم که بازتاب خوبی در پی داشت.”

او ابراز امیدواری کرد که برگزاری پویش نجات قطره‌ها تا آگاه‌سازی تک تکِ البرزی‌ها و البرزنشینان ادامه یابد و همه نسبت به موضوع آب حساس و دغدغه‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز در پایان از مردم خواست با حضور در نمایشگاه بین‌المللی آب که از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری ادامه دارد، از اقدامات فرهنگسازی نهادهای مرتبط حمایت کنند.