پارک‌رود؛ شروعِ بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در کرج

0
43

هزار و یک شهر– شهردار کرج: از زحمات و تلاش‌های همکارانم که در اقدامی جهادی پروژه پارک‌رود را آماده بهره‌برداری کردند قدردانی می‌کنم.

مهرداد کیانی عصر امروز، شنبه ۲۰ خرداد ماه در آیین بهره‌برداری از فاز نخست پروژه پارک‌رود، گفت: حمایت اعضای محترم شورای شهر در کنار تخصیص بودجه و تلاش همکارانم در مجموعه مدیریت شهری دست به دست هم داد تا امروز یک هفتم از پروژه پارک‌رود مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او گفت: در فاز نخست یک هکتار از این فضا به طول یک کیلومتر با ارزش سیصد میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کیانی در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه پارک‌رود سرآغاز افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تر است، گفت: این طرح‌های مهم در هفته‌های پیش رو به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیانی افزود:: بزرگراه شمالی بعد از چند سال وقفه دوباره شروع به فعالیت کرده و قطعاً بهره‌برداری از این پروژه بزرگ افتخاری برای استان البرز خواهد بود.

شهردار کرج ادامه داد: پروژه قطار شهری کرج نیز بعد از ۲۰ سال روی ریل قرار گرفت که این نشان دهنده تعهد مجموعه شورا و شهرداری است تا بتوانیم در ادامه‌ایستگاه‌های بیشتری را به بهره‌برداری برسانیم.

کیانی گفت: قطعاً تلاش شورا و شهرداری بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های بزرگ‌تر است که‌امیدوارم در این مسیر موفق باشیم.